میز کارمندی و کارشناسی

میز کارمندی و کارشناسی

میز کارمندی و کارشناسی

staff desk

میز کارمندی چیست
میز کارمندی در فضاهای کاری و دفاتر استفاده ‌می‌شود و یکی از وسایلی است که کارمندان بیش از یک سوم از ساعات روز با آن سر و کار دارند. میز کارمندی از جمله اِلمان‌های اصلی محیط کار به شمار ‌می‌رود که تاثیری زیادی بر نظم و ترتیب کار و سازماندهی مدارک و پرونده‌‌ها دارد. از ‌‌‌این رو انتخاب آن نیز باید با رعایت برخی نکات صورت بگیرد. در زیر به ‌‌‌این موارد اشاره ‌می‌کنیم.
از آنجا که قرار نیست میز کارمندی برای مدت کوتاهی استفاده شود و برای مدت طولانی خریداری ‌می‌شود، لذا چوبی که برای میز کارمندی استفاده ‌می‌شود باید از جنس مرغوب تهیه شود. به دلیل حرکت میز و جابجایی‌هایی که در ادارات انجام ‌می‌شود، جنس میز کار اهمیت زیادی دارد تا در مواقع حمل و نقل دچار صدمه نشود.
چسبی که برای پیوند میان اجزای مختلف میز کارمندی استفاده ‌می‌شود نیز باید از نوع مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد. برخی از چسب‌‌ها پس از مدتی فاسد شده و پایه‌های میز از یکدیگر جدا ‌می‌شوند. همچنین برخی از چسب‌‌ها نیز در دمای بالا خاصیت چسبندگی خود را از دست ‌می‌دهد در نتیجه اجزای میز جدا ‌می‌گردند.


هیچ کالای در این دسته بندی وجود ندارد.

میز, کارمندی, کارشناسی, اداری
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.