مدارک مورد نیاز خرید اقساط

مدارک مورد نیاز

لیست مدارک مورد نیاز  مورد تأیید واحد اعتبارسنجی:


۱-تأیید هویت:

تصویر کارت ملی و شناسنامه


۲-تایید محل سکونت:

تصویر یکی از مدارک زیر:
-سندمنزل
-یا اجاره نامه رسمی (به نام خود شخص یا پدر یا مادر و یا همسر)
-یا آخرین قبض برق یا گاز (به نام خود شخص یا پدر یا مادر و یا همسر)


۳-تایید شغل :

تصویر یکی از مدارک زیر بر اساس موقعیت شغلی متقاضی: (لازم به تاکید است نیاز به تهیه فقط یک مورد است)
-اصل گواهی اشتغال به کار با فرمت رسمی روی سربرگ شرکت همراه با مهر و امضا خطاب به شرکت ایران رنتر
-یا فیش حقوقی مهر شده
-یا پرینت گردش حساب شش ماهه صفحه اول و دو صفحه آخر ( گردش ماهانه باید حداقل ۳ برابر اقساط ماهانه وسیله انتخابی باشد.)


۴-دریافت سفته:

ایران رنتر بر اساس قیمت نقد وسایل مبلغ دو برابر سفته را به عنوان ضمانت از مشتریان دریافت می کند.تهیه سفته برعهده ایران رنتر و هزینه آن به مبلغ ثابت 10.000 تومان بر عهده مشتری است که در هنگام تحویل وسایل جهت امضا برای مشتریان ارسال می‌شود.
توجه ۱: لازم به ذکر است در هنگام ارسال وسیله مورد نظر لازم است متقاضی اصل تمامی مدارکی که تصویر آن ها را ارسال کرده همراه خود داشته باشد.
توجه ۲: تصاویر مدارک ذکر شده را از طریق پروفایل کاربری خود می توانید آپلود کنید.
توجه ۳: لازم به ذکر است در صورت عدم ارسال مدارک ضمانت تا حداکثر ۳ روز پس از ثبت سفارش، سفارش به طور خودکار حذف خواهد شد.
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.